Úvodní strana > Servomotory > Momentové motory TGQ > TGQ1
320 VDC | 560 VDC | |||||||||||
Magnety Nd-Fe-B | TGQ1- 0225 | TGQ1- 0375 | TGQ1- 0515 | TGQ1- 0700 | TGQ1- 0850 | TGQ1- 0225 | TGQ1- 0375 | TGQ1- 0515 | TGQ1- 0700 | TGQ1- 0850 |
||
Klidový moment | M0 | Nm | 2,25 | 3,75 | 5,15 | 7,0 | 8,5 | 2,25 | 3,75 | 5,15 | 7 | 8,5 |
Klidový proud | I0 | A | 2,6 | 3,06 | 3,9 | 5,3 | 6,3 | 1,6 | 1,92 | 2,4 | 3,2 | 3,9 |
Jmenovitý moment | MN | Nm | 2,1 | 3,4 | 4,6 | 5,5 | 7,4 | 2,1 | 3,4 | 4,6 | 5,5 | 7,4 |
Jmenovité otáčky | nN | min.–1 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 |
Jmenovitý výkon | PN | W | 440 | 712 | 963 | 1151 | 1549 | 439 | 712 | 963 | 1151 | 1550 |
Jmenovitý proud | IN | A | 2,5 | 2,9 | 3,7 | 4,4 | 5,9 | 1,56 | 1,84 | 2,3 | 2,7 | 3,6 |
Maximální moment | Mmax | Nm | 9 | 15 | 20,6 | 28 | 34 | 9,0 | 15 | 21 | 28 | 34 |
Maximální proud | Imax | A | 13,8 | 14,9 | 18,4 | 25 | 30 | 8,6 | 9,3 | 11,5 | 15,1 | 18,1 |
Max. otáčky mech. | nmax | min.–1 | 9000 | 9000 | 9000 | 9000 | 9000 | 9000 | 9000 | 9000 | 9000 | 9000 |
Momentová konstanta | KM | Nm/A | 0,88 | 1,22 | 1,32 | 1,32 | 1,34 | 1,41 | 1,95 | 2,1 | 2,20 | 2,2 |
Napěťová konstanta | KE | V/1000 min.–1 | 53 | 74 | 80 | 80 | 81 | 85 | 118 | 128 | 133 | 133 |
Počet pólů motoru | 2p | - | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 |
Odpor dvě fáze | R2Ph | Ω | 6,2 | 5,0 | 3,5 | 2,6 | 1,99 | 15,7 | 12,4 | 9,0 | 7,3 | 5,5 |
Indukčnost dvě fáze | L2Ph | mH | 10,3 | 10,0 | 7,7 | 5,8 | 4,8 | 26,0 | 25,3 | 20,0 | 16,1 | 12,9 |
Moment setrvačnosti | J | kgcm2 | 0,85 | 1,7 | 2,55 | 3,4 | 4,25 | 0,85 | 1,7 | 2,55 | 3,4 | 4,25 |
Hmotnost | m | kg | 0,75 | 1,4 | 2,05 | 2,7 | 3,35 | 0,75 | 1,4 | 2,05 | 2,7 | 3,35 |
Momentové charakteristiky ke stažení | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE |
Na požádání poskytneme technické parametry motorů navržených na jiná napětí nebo jiné otáčky.
Servomotory TGQ jsou standardně nabízeny ve vestavném provedení (stator a rotor zvlášť), případně je možné nabídnout komplexní dodávku motoru včetně přírub, brzdy a zpětnovazebních snímačů. Motory umožňují rovněž konstrukční provedení s dutou hřídelí (hollow shaft).